Reševanje problemov
Quama omogoča učinkovit sistem obvladovanja in reševanja reklamacij ter različne analize z namenom preprečevanja ponovljivih reklamacij. Za reševanje reklamacij priporočamo uporabo 8D metodo, katere končni rezultat je 8D poročilo. Postopek dela poenostavimo s pred nastavljenim vzorcem za 8D metodo, kjer imamo že v naprej pripravljene standardizirane naloge z navodili.
8D metodo priporočamo in uporabljamo za reševanje reklamacij kupcev, med tem ko si lahko za reševanje reklamacije dobaviteljev sami nastavimo tip projekta, ki je najbolj primeren za posamezno podjetje in njihov način dela.
Kaj je 8D?
8D je metoda osmih disciplin ali osem korakov reševanja problemov. Je discipliniran in učinkovit znanstven pristop k reševanju kroničnih in ponavljajočih problemov. Z močnim ekipnim sodelovanjem in vodenjem prepozna glavni vzrok problema, implementira takojšnje ukrepe, razvije in implementira korektivne ukrepe in preventivne ukrepe, ki poskrbijo, da se vzrok za napako nikoli več ne ponovi.
Cilji 8D metode za reševanje problemov:
Prepoznati najbolj osnovne vzroke vseh vrst ne željenih situacij
Prepoznati dejavnike, ki pripomorejo k problemu
Odstraniti sistemske dejavnike, ki privedejo do vzroka
Preprečiti ekipi, da bi situacijo napačno razumela in postavila napačne zaključke
Preprečiti ponovitve napak

Reševanje problemov in reklamacij po 8D
Rešitev je namenjena vsem organizacijam in podjetjem, ki se spopadajo z ponavljajočimi problemi in reklamacijami.
Prednosti in koristi
Obvladovanje vseh zapisov na enem centraliziranem mestu
Sistematičen pristop k reševanju kompleksnih problemov
Promocija multidisciplinarnega (sodelovanje strokovnjakov iz različnih področij) ekipnega pristopa in kulture reševanja problema
Izboljša organizacijsko in raziskovalno sposobnost pri iskanju vzroka napake najnižjega nivoja
Avtomatsko generiranje poročila
Stalno izboljševanje procesov
Quama omogoča učinkovit sistem obvladovanja in reševanja reklamacij ter različne analize z namenom preprečevanja ponovljivih reklamacij. Za reševanje reklamacij priporočamo uporabo 8D metodo, katere končni rezultat je 8D poročilo. Postopek dela poenostavimo s pred nastavljenim vzorcem za 8D metodo, kjer imamo že v naprej pripravljene standardizirane naloge z navodili.
8D metodo priporočamo in uporabljamo za reševanje reklamacij kupcev, med tem ko si lahko za reševanje reklamacije dobaviteljev sami nastavimo tip projekta, ki je najbolj primeren za posamezno podjetje in njihov način dela.
Kaj je 8D?
8D je metoda osmih disciplin ali osem korakov reševanja problemov. Je discipliniran in učinkovit znanstven pristop k reševanju kroničnih in ponavljajočih problemov. Z močnim ekipnim sodelovanjem in vodenjem prepozna glavni vzrok problema, implementira takojšnje ukrepe, razvije in implementira korektivne ukrepe in preventivne ukrepe, ki poskrbijo, da se vzrok za napako nikoli več ne ponovi.
Cilji 8D metode za reševanje problemov:
Reševanje problemov in reklamacij po 8D
Rešitev je namenjena vsem organizacijam in podjetjem, ki se spopadajo z ponavljajočimi problemi in reklamacijami.